Montag, 11. April 2011

Yeni aldiklarim

Bugün isden cikinca bisikletimle carsiya gezmeye gittim bu güzel günesli havada ve tabiki eli bos dönmedim herzamanki gibi :)


Bunlari aldim...

(Zara 26 Euro) Bir türlü nasip olmamisti bunu almak ama sonunda aldim :D


 (Zara 30 Euro) Ayyyyyy ne tatlilarr görünce asik oldum:))


 (H&M 8 Euro) Farkli resimli tisörtleri cok seviyorum


(H&M 10 Euro) Nee tatlii yerim ben onlariii yaaa:) 
 Tisörtün modeli genis ve kisa tam istedigim gibi:)


Fiyonklar cok sirin degilmi:D


(H&M 10 Euro) Bunlarida görünce hayir diyemedim cünkü 
bu aralar Çapalara hevesim var neyin üzerinde Çapa görsem 
aliyorum ne oldugu farketmez Çapa olsun üzerinde yeterki  heheheh



  Bunlari bugün degil ama gecmis haftalarda almistim 
  Çapa kreasyonum:)))




 Sanirim pek görünmüyor ama kolyenin arasinda yine Çapalar var:)



 Blazerlerimin arasinda en cok sevdigim ve giydigim blazerim 
(Zara 60 Euro) 
   
 Iste buda ben:D                                                                

2 Kommentare:

Yorumlariniz icin tskler :)