Sonntag, 12. Juni 2011

H&M

Yogun oldugum icin uzun zamandir malesef carsiya gidemedim. Dün havanin bulanik olmasina ragmen gezip ve kendime H&M ve Zara`dan birseyler alabildim. Eskiden H&M´de cok güzel ve farkli kiyafetler bulunurdu ne yazikki bunu artik H&M icin diyemiyecegim. Amaaaaa Zaraya bayiliyorummmmmmm rengleri,modelleri herseyi harika fiyatlarindan haric :) resmen bir Zara fanatigi oldum son senelerdir.  Bugün sirf H&M´den aldiklarimi postaliycam fazla degil ama yarin isede Zaradan aldiklarimi postalamayi düsündüm.

Bu eflatun bulz harika duruyor. Önü hafif kisa arkasi uzun modeli baska bir hava veriyor fiyati 25 Euro

Yazili ve resimli her tisörtü seviyorum. Helede böyle anlamli yazilar olunca hayir diyemiyorum:)

Yazi harika:DD hehehe

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)