Freitag, 23. September 2011

Outfit of the day

Herkes ise veya bir yere gitmeden outfit resimlerini yaparken ben isden gelince yapiyorum :))) ne tuaf dimi :D üstelik  bugün cokkkkk yorucu bir gündü (okuldaki miniciklerle yüzmeye gittik) Eve gelince makyajim sacim basim tabiki evden ciktigim gibi degildi ama buna inat yinede cektim hemde bir kac tanede degil, birsürü cektim:)) Sonbahar almanya´ya cokdan geldi bile ( zaten hic gitmemistiki :)
Bugün sonbahara uygun renkli kiyafet degilde rengarenk olmak istedim cünkü bugün icim sebepsiz kipir kipir ve enerjim full dolu. Bu arada herkese iyi haftasonlari diliyorum. xoxo :)) ay cok güldüm yine hayirdir ins var birseyler ama bende anlamadim :))











Basit seyler giydim aslinda ama yinede sizlerle paylasmak istedim

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)