Sonntag, 16. Oktober 2011

Outfit of the day and birthday

Dün kiz kardesim dilara´nin dogum gününü ailecek kutladik.Zaman nasilda cabuk geciyor :(( daha gecen ufacik bir cocuktu ben götürür getirirdim heryere veya dogum günleri icin ben herseyi organize ederdim.Simdi büyüdü ve herseyi kendisi yapmak istiyor, isin kötüsü beni bile yaninda istemiyor sirf arkadaslari olacakmis :(( üzülüyorum biraz ama cok iyi anliyorum bende bir zamanlar öyleydim :))
Neyseki dün ailecek kutladik bende tabiki ailede herkese yaptigim gibi bir dogum günü masasi hazirladim.Sabah kalkar kalkmaz dogum günü olan hemen dört gözle etrafa bakar nerde bu sefer dogum günü masasi diye :)) sali günüde arkadaslariyla kutlayacakmis süslü kizimiz :)) tekrardan dogum günün kutlu olsun seni cok seviyorum....
 Pahali hediyesinide kaptim benden :)


Ablasinin birtanesi :))

Simdi gelelim bana....

Makyajim nasil olmus ???






hehehe simdi birazda parfüm reklami yapalim :))

 Burda ne yaptigimi bende bilmiyorum :)))
Bluz ve pantolon: H&M
Ayakkabi: Unuttum :DD
takilar: H&M ve Bijou Brigitte
Canta: Gül Yalcin

8 Kommentare:

  1. canım makyajın çok güzel olmuş. bluzuna bayıldım. nice mutlu yaşları olsun tatlı kardeşinin :)

    AntwortenLöschen
  2. desene peşimizden fıstık gibi bi nesil geliyor:)))daha nice sağlıklı mutlu huzurlu yaşlar görür inşallah.sen de çok hoş olmuşsun,maviler yakışmış,makyajını da beğendim bebeğim,öpüyorum,xoxo

    AntwortenLöschen
  3. gülümse: tskler cnm hepimiz ins :))
    ama bluz mavi degil :)) ama yinede tskler sevindim beyenmene cnm

    AntwortenLöschen
  4. Duygu: tskler cnm sevindim yorumuna ama facebook kullanmiyorum ve neden ingilizce yazyiorsun allaha sükür türkceyi unutmadik :DD

    AntwortenLöschen
  5. resimler cok sempatik :) mavi sana cok yakismis !

    AntwortenLöschen
  6. civcivim: mavi degil o, das ist lila :D ama yinede tskler cnm

    AntwortenLöschen
  7. Kardeşinin doğumgünü kutlu olsun. Bluzuna ve ayakkabılarına bayıldım :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)