Montag, 17. Oktober 2011

Outfit of the day green and white

Bugün günes yüzünü gösterecek diye bu cicilerimi giyerken malesef biraz dondum :))) birde bisikletle olunca titremedim degil :)) ama öglene dogru carsiya ugrarken birazcikda olsa gördüm günesi.Bugün paylasacak cokkkkkk sey var aslinda 1. zaradan online siparis verdigim ürünleri almaya gittim bir kismini 2. okulda cekilen fotoraflar gelmis 3.H&M aldiklarim 4.bitirdigim hayranlika okudum kitabi sizlerle paylasmaliyim ve 5 ve 6  ve 7 :)) hepsi sirayla hadi önce ne giymisim ona bakalim....










Ayakkabim,kolyem,sal ve küpelerimde cicekler var....cok seviyorumm cicekleriiii....

Pantolon 30 Euro H&M
Kazak: 20 Euro H&M
Boyfriend blazer: 20 Euro H&M 
Sal: 10 Euro H&M
Hirka: 60 Euro Esprit
Ayakkabi: 40 Euro Zara
Kolye ve Küpe: Bijou Brigitte
Canta: (Cok eski) H&M

15 Kommentare:

  1. hmmm ayakkabılarını sevdim ben,çiçekli böcekli şeyleri zaten çok severim:)

    AntwortenLöschen
  2. Bebeğim halloldu :)Gülümse'yi dinledim:)Tekrar söylüyorum harika :)

    AntwortenLöschen
  3. Ayakkabılara bayıldım. Çok şirin bir hava katmış kıyafetine. Ceketin aynısından bende de var, çok severek giyiyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Gülümse: tskler canim ozaman ikimizinde zevkleri ayni :)
    süslü ve pembe dünyam: Sevindim hayatim olduguna artik bol bol yorumlarini beklerim :)
    deniz saatcioglu: Cok güzel bir ceket cnm ama malesef burda havalar cok soguk yakinda hic giyemiyecegim icin üzülüyorum dahada yeniydi :(

    hepinizi öpüyorum kizlar tskler.... :))

    AntwortenLöschen
  5. Ayakkabılarda ne kadar ciciymiş eskileri hatırlattı bana..
    Sevgiler..

    AntwortenLöschen
  6. sen çok şekersin kii::))
    küpelere bayıldımm:) )
    sevgilerimle...

    AntwortenLöschen
  7. tsk sekerim :D sen daha sekersin

    AntwortenLöschen
  8. ich mag dieses Moosgrün ... mit weiß kombiniert, sieht es echt hübsch aus <3 die Blümchenschuhe haben auch das Gewisse etwas !!

    öptüm

    AntwortenLöschen
  9. civcivim: Freut mich, dass es die gefallen hat bende öpt cnm :))

    AntwortenLöschen
  10. Tatlım ayakkabılarına bayıldım ne tatlı onlar.
    Ohh iyi yapmıssın beyazları giymekle. Buralar çok soğudu malüm beyaz kullanmasamda seni öyle görmek çok hoşuma gitti.

    Çok öptüm..

    http://ennstyle.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  11. ayakkabıların çok şirinmiş :)

    AntwortenLöschen
  12. ayca: Tskler cnm yazin pek giyememistim bende son baharda tadini cikariyorum :D benim kafama esince valla kis demem cikaririm civil civil renkleri ve giyerim :DDD

    AntwortenLöschen
  13. rebeltakipte: tskler cnm :))

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)