Freitag, 23. Dezember 2011

Kapaticilarim/Concealer ve göz bakimi

Bu gözlerimle basim belada :( eskiden pek yoktu ama yas ilerledikce, gözümün etrafindaki morluklarda cogaliyor.Baya bir servet harcadim concealer/kapatici ve göz bakimi icin.Yetmedi bir arada kafama takmistim özel bu durumlar icin igne vurulmayi.Faydasi biraz varmis ama her yarim seneye bir tekrarlaman gerekiyormus ve hiccccccde ucuz birsey degil. Her neyse ürünlere tekrar dönüp denemeye devam ettim ve memnun kaldigim ürünleri göstermek istedim.Sizinde böyle bir sorununuz varmi?

Aslinda daha cok ürünler kullandim ama bunlar en son aldigim ve kullandigim ürünler



                                                  Ve memnun kaldigim ürünler
1)  Kesinlikle ve kesinlikle :) Artdeconun camouflageyi tavsiye edebilirim okadar iyiki dövmeleri bile kapatiyor 7 Euro
2) Bu Lorealin concealersi aslinda iyi fena sayilmaz ama fiyati biraz fazla  11 Euro
3) Manhatten´nin "EverFresh" concealersini eskiden baya kullanirdim ama Artdecoyu buluncaya kadar :) ve fiyati baya uygun 5 Euro

Eger gercekdende iyi bir kapatici ariyorsaniz bunlari tavsiye edebilirim cünkü benim morluklarimi kapatiyor ise, sizinkileri kesinlikle kapatir :)


                                               Memnun kaldigim bakim icin ürünler
1) Bu Nivea göz kremi 4.kez alisim ve cok memnunum fiyati 10 Euro
2) Garnier "Roll-on"(kafainli)tavsiye üzerine aldim ve bundada aslinda memnun kaldim fiyat 10 Euro

Siz neler kullaniyorsunuz?? Tavsiyelerinizi bekliyorum....

8 Kommentare:

  1. maybelline nin kapatıcısını kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. tam benim cildime uygun.

    AntwortenLöschen
  2. Bitanem benim de gözlerimin altında morluklar vardı bir haftadır rossmanın göz altı rolonunu kullanıyorum.Ben de fazlaca işe yaradı hatta bu kadarını beklemiyordum bile :)Krem rengi paketi var fiyatı da çok uygun al bi de onu dene bebeğim.Bir de ben de ilk çekilişi yapıyorum :))Bekliyorum ;)

    AntwortenLöschen
  3. ben bobbi brown creamy concealer kullanıyorum memnunum ama çabuk bitiyor bence. daha önce de lancome effanerces miydi neydi onu kullandım çok işe yaramadı. ama kryolan supracolor çok metediliyor.ajda pekkan filan da onu kullanıomuş bi dene derim tatlım

    AntwortenLöschen
  4. ben bobbi brown creamy concealer kullanıyorum memnunum ama çabuk bitiyor bence. daha önce de lancome effanerces miydi neydi onu kullandım çok işe yaramadı. ama kryolan supracolor çok metediliyor.ajda pekkan filan da onu kullanıomuş bi dene derim tatlım

    AntwortenLöschen
  5. şu garnier i çok merak ediyorum bi alamadım gitti. lorealı ben de kullanmıştım bi dönem ama ben çok çabuk tüketiyorum onu başedemedim

    AntwortenLöschen
  6. Maybelline kullanıyorum ama senin Artdeco yu merak ettim :)

    AntwortenLöschen
  7. Anonym26.12.11

    kiz korkuttun beni, zaten ben cok aglayan bir insanimdir, ve pek uyumam, 2-3 yil icinde moruk cadilara benzerim o zaman. sen cok gencsin nasil moruklarda cogaldi? O.o zaten evde kaldim 2-3 sene sonra kimse bakmaz yüzüme. :D

    AntwortenLöschen
  8. Goz bakimi benim de bu aralar takintim! Morluk degil ama siskinlik benim derdim. Yesil cayli buzlar iyi geliyor gibi bir seyler gormustum bir yerlerde. Arastirip, bloga yazacagim bi gun;)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)