Freitag, 16. Dezember 2011

Leopart,Leopart,Leopart...

Siz hic ayakkabi sevdasi ugruna ucaginizi kacirdinizmi ?? mümkün degil demeyin, malesef tatilden dönerken ucagimi kacirdimmmmmmmmm niyemi??? bu ayakkabi aski yüzünden :) zaten pahali aldigim bileti, mecburen tekrardan almak zorunda kaldim :(  ama sonunda o ilk gördügüm andan beri ask yasadigim ayakkabilara kavustum :) cok kötüyüm biliyorum ama ne yapiyim dayanamadim. Ama su bir gercek, ayakkabilar dönüs biletinden daha pahaliydi :D tam 460 Tl civari. Evet cilginlik buna derler :)
Bu arada dikkat dikkat birazdan göreceginiz resimler sirfffffff leopartli olan seyler yüzünden fenalik gelebilir :) uyarmadi demeyin ama ben sahsen cok seviyorum ve siyahla uyumu harika oluyorrrrrr
Harrrrrrrrrrr yerim ben onlarii :))

Kumasi cokkk yumsakkk












Clutch kendi tasarim :)








Eldivenlerimizide unutmuyalim

Bu outfiti dogum günümde giymistim.... Nasil begendinizmi??

16 Kommentare:

  1. hem iddialı, hem spor, hem şık bir kombin olmuşş:))

    AntwortenLöschen
  2. leoparrrrr süper ben bir leopar hastasıyım şallari çantalar, ayakkabılar mevcuttur ve senin botlarına bayıldımm çok şekerlerr güle güle kullan tatlım:)

    sevgiler...

    AntwortenLöschen
  3. Valla hiç şaşırmadım:-)) Kadın milleti değil miyiz hele söz konusu ayakkabı ve alışveriş ise herşey kaçırılır:-) Güzel günlerde kullanman dileğiyle.Sevgiler...

    http://papis-style.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Anonym16.12.11

    Leopar desenli seyler siyahla beraber cok güzel bir kombin oluyor bence : )

    AntwortenLöschen
  5. Cok hos bir kombin, güle güle kullan, degmis kacirmana ama :) Icinde kalmasindan iyidir...

    AntwortenLöschen
  6. Leopar aşkına ;) Çok hoş hepsi cnm..

    AntwortenLöschen
  7. Ah senin o marifetli parmakcıklarını öperim ben :)Yine harikalar yartmışsın kuzum :) <3

    AntwortenLöschen
  8. Çok güzelmiş ama degmiş bence :) güle güle kullan, çok şık bir kombin..

    AntwortenLöschen
  9. Kombin süper.bootlara bayildim

    gule gule kullan

    AntwortenLöschen
  10. Anonym17.12.11

    leopard lady :D herseyin leoparmis =) cok begendim canim <3 bu arada sitendeki yeni müziklerde cok hos, iki saattir dinliyorum =)

    AntwortenLöschen
  11. valla ayakkabılar şahane de uçak kaçırman da bomba olmuş nasıl becerdin :))
    havaalanına giderken arabadan mı indin bunları görünce:))

    AntwortenLöschen
  12. tskler kizlar begenmenize sevindim.Bu ayakkabilari 3 kere magazada gördüm ama her seferinde yok almiycam birsürü ayakkabim var diye diye ikna ettim kendime ve son gün havalimanina giderken dayanamadim taksinin yolunu degistirdim ve almaya gittim:) Böyle hem güzel hemde kötü bir hikaye oldu :)

    AntwortenLöschen
  13. harika olmussun. :) cok yakismis. ;*

    AntwortenLöschen
  14. cok guzel olmussun canım

    AntwortenLöschen
  15. Ayyakabılar şahane, güle güle giy :)

    AntwortenLöschen
  16. oyy seviyorum seni ya :D bu ne heves bu ne alisveris sevgisi kavramiyorum anlayamiyorum seni :)) tamam anliyorummm ama senin gibi nasil olunur orayi anlayamiyorum güle güle giy hepsini canim bende severim leopard desenini yatak örtüm bile leopard :D (bu arada sitene girmeyeli cokmu ne olmus sen durmuyorsun bakiyorumda :)))

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)