Donnerstag, 22. Dezember 2011

Tatill basliyorrrr

Sonunda cok bekledigimiz tatil geldi.Hemde iki hafta harika degilmi :))) ohh iki hafta boyunca harika seyler yapacagim.Bu son bir aydir okuldaki noel hazirliklari baya yordu, hem bizleri hemde cocuklari. Ama bir okadarda eglenceli ve keyifli gecti, bende bu günlerin hatrine bazen fotoraf cekmeyide unutmadim tabiki.Hadi bakalim neler yapmisiz.

Her hafta kurabiyeler,pastalar vb. yaptik


Grubumuzdaki masalari ve her yeri süsledik
Sonra her cocuk ailesi icin bir hediye hazirladi
Sonra güzelce beraber paketledik
Cocuklar kumas posetlerin üzerine kendi el ve ayak izlerini yaptilar :)


Yildizlarin üzerine isimlerini yazdilar


Bu bizim kendi yaptigimiz hansel ve gretelin masalindaki cadinin evi/knusperhaus :) ayy harika oldu hergün biraz yedik simdi bir kirintisi bile kalmadi :D

Sonra özel noel icin kendi grubumuzun hazirladigi tiyatro gösterisini cekemedim :( ne güzel kostümler,sahne,velilerimiz icin özel dekore ettigimiz masalar vb. hazirlamistik ama cekemedim nedense :( 
Noel günü yaklastigi icin tüm okulla tiyatroya gittik "Holle kadin masalini/Frau Holle" seyrettik 


Bunlar elimdeki olan fotoraflar aslinda yazmakla bitmez bu noel zamani cünkü hergün farkli geciyordu.Siirler,sarkilar,gösteriler,gezmeler,tiyatrolar,kurabiyeler,hediyeler,masallar,süslemeler, vb vb vb gercekdende cokkkkkkk yogunduk . 
Ve bu ay özellikle ben cok sansliyim cünkü hem bir cokkkkkk dogum günü hediyeleri,noel hediyeleri,yilbasi hediyeleri vb baya hediyeler almisim.Ve son gün oldugu icin, okulun müdürü hersenede oldugu gibi hepimize yine hediyeler dagitti.
Hepimize bu gülle cok tatli bir süslü kutu hediye etti henüz icine bakmadim bile :) aslinda sirf beyaz gülleri severim ama bu gül cok güzeldi
Ellerim doluydu eve gelirken :) mavi poseti beraber calistigim ögretmen arkadasim verdi
Icinden böyle güzel bir bakim seti cikti
...ve birsürü cikolataaaaaaaa ah su rejim olmasa :(
ama bende tabiki ona bir hediye aldim
Bunuda velilerden birisi elime SIKISTIRDI :) cok severim merci cikolatasini ahh ahhh :(

Bu güzel hediyeyide bir velimizden aldim, icinden cok kaliteli bir havlu cikti.
Diyorumya bu almanlarin noel haftalarini cok seviyorum :)))

4 Kommentare:

  1. hediye almak da vermek de çok güzel bi duygu,insan çocuk gibi oluyor o an :) çok cici şeyler almışsın ama müdürün yuvarlak kutusunda ne vardı merak ettim. Bu arada bildiin pastadan evmi yaptınız siz, nefiss görünüyo valla :)

    AntwortenLöschen
  2. bizde yeni yıl ile ilgili etkinliklere bir an önce başlamalıyız :)iyi hatırlattın valla:)))
    hediyelerinde süpermiş valla

    AntwortenLöschen
  3. Gül ne güzel anlatmışsın.Keyifle okudum.Bitmesin istedim.Keşke diğer resimleri de çekebilseydin.Olsun başka sefere inşallah.Çocukların el ve ayak izlerinin olduğu bez torbalar ne kadar yaratıcı ve güzel olmuş.Ben de hemen çocuğuma yapıcam birer tane hatıra olsun.Bayıldım yazdıklarına.

    AntwortenLöschen
  4. oyyy oyyy oyy yerım ben bu mınık ellerı neler de yapıyormus bu şirinler:)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)