Samstag, 31. März 2012

Kendi laptop cantam/ Caseable...Review

Kizlarrrrr.......
Sizlerle bugün birsey paylasmak istiyorum.Bazi blogerci ve okuyucularimla caseable sitesindeki satilan Ipod,Ipad, Laptop, vb. vb. canta/kılıf üzerine e-maillesiyorduk.Acaba iyimi? kalitesi nasil?? degermi o fiyata? Nasil bir ürün yollarlar vb. diye. Bende denemekde fayda vardir diye siteye girdim ve ürünleri gözden gecirdim.Ve uzun zamandan beri Laptobuma bir canta ariyordum ama basit siyah cantalarida almak istemiyordum.Birde sitede kendi cantami kendim design edebilme imkanini ögrenince dahada ilgimi cekti :) Iletisime gectim ve blogerci oldugum icin bana bu cantayi ücretsiz yolladilar. Cok sevindim ve sitede hemen kendi cantami tasarladim :) ortaya güzel birsey cikti. Tasarladikdan sonra cantam kisa zaman icinde Brooklyn,New Yorkdan ulasdi.Ve inanmazsiniz kizlarrrrrrr harikaaaaaa bir cantaya sahip oldum.En cokda kalitesi beni sasirtti.Bukadar iyi birsey beklemiyordum.Tamamen el yapimi ve (recycled) malzemelerle yapilmistir. Yani acikcasi almayi düsünenler varsa bu siteye bir göz atmalarini öneririm.Tekrardan caseable´den tesekkür ederim.


Heyyy Mädels...........
ich war lange mit vielen Lesern am Rätseln, ob sich die Investition auf der caseable (Seite) für eine Ipod,Ipadhülle oder Laptoptasche lohnt. Doch durch die engagierten Mitarbeiter habe ich eine Laptop-tasche zugeschickt bekommen.Das tolle an der Sache ist, dass man seine eingene Tasche selber gestalten kann :)). Anschließend gestaltete ich meine eingene Laptoptasche und nach einer kurzen Zeit kam es aus Brooklyn,New York an. Und tatsächlichhhhh Mädelsssss es entspricht meinen Vorstellungen :)) Nicht nur das Aussehen, sondern auch die Qualität ist 1A :) und es wurde auch aus recycelten Materialien handgefertigt. An dieser Stelle möchte ich mich nochmals bei caseable bedanken.










7 Kommentare:

  1. Bu fotoğraflarını ben de çok beğeniyorum.Ne kadar orjinal bir şey olmuş.Hediye fikri olarak ta süper fikir.Diğerleri kim bebeğim bilmiyorum ama tarafta güzel olmuş ;) <3

    AntwortenLöschen
  2. Bu devir böyle bir devir işte, süper yaaa...

    AntwortenLöschen
  3. Çok güzel olmuş, güle güle kullan :)

    AntwortenLöschen
  4. ayyy bayıldım şekercim ben bu çantaya ve fikre:)

    AntwortenLöschen
  5. süper süper süper :) nasıl yaptın bunu yaa :):):))))

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)