Sonntag, 30. September 2012

Mimlendim ve mimliyorum :D


Ohh sükür sonunda mimler yavas yavas dolasmaya basliyor........
 
Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ? 
1.Telefon 2. Kredi kartim :) 3. Fotorafmakinasi

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
Benim hayatim zaten roman olmus film olmus baska filme /romana gerek varmi :)

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?  
 Arkadaslarim zaten benden cok farklilar yani uzayli olduklarini hep düsünürdüm hahaha ama götürmemeleri icin kötü seyler yapabilirdim :)

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir? 
Gizli gizli ortamlara girip benim hakkimda neler konsutuklarini ögrenmek isterdim heheh :))

Kendinizi kötü hissettiğinizde yaptığınız şeyler?
Offff tam benlik bir soruymus :( benim psikolojim cok bozulur ve hemen depresyona girerim ama allahima siginir hemen cikarim.Ama girdigim dönemde cok aglarim kara kara düsünür paronayak olurum yani anlatmakla bitmezz :(


 
Tuaf ama bir okadarda ilginc bir mimdi ama cok keyif aldim  hadi kizlar simdi hepinizi mimliyorum göreyim sizleri :)
Mimlenmeyen kalmasin

2 Kommentare:

  1. cevapların çok içtendi canım...

    bu arada ege bölgesi hala sıcak :)))
    öpüldün...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. yapma ya demek hala sicak ohh ne güzel :)

      Löschen

Yorumlariniz icin tskler :)