Samstag, 20. Oktober 2012

Karpuzlu makyaj yok demeyin :)

Demeyin cünkü onuda yaptim :) daha dogrusu yapmaya calistim ins. birazda olsa becerebilmisimdir. Bu arada kendimi bu sefer hemen toparlayip araniza döndüm.Daha fazla sizleri ve blogumu ihmal edemedim. Kareleri yeni kamaram ile cektim ve ben sahsen asigim kamarama :)

Not: Denemek icin yeni bir fondetön yollamislardi bana ve ilk kez fondetön kullandim bu makyajimda.Aslinda yüzüm dahda dogrusu cildim temiz yani kulanmama gerekmiyor ama bu fondetönü okadar begendimki, artik özel günlerde kesinlikle kullanacagim





Kullandigim ürünler:
Fondetön: CLINIQUE (Oil-Free Makeup)
Kirmizi Far: NYX
Ten renkli far: Sleek
Yesil göz kalemleri: Elf ve m.a.c
Pudra: Artdeco
Rimel: I Love extreme, essence
Bronzer: Chanel 
Allik: Chanel
Ruj: Chanel

Test etmeden gecmeyim derim....

6 Kommentare:

  1. Canım benim ne güzel olmuş :)

    AntwortenLöschen
  2. Anonym20.10.12

    Fikir cok güzel, harika olmus ;)
    Tebrikler.

    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
  3. kuzummm soğuk mu oralar boğazlı kazakları giymişsin kıyamam
    makyaj çok güzel olmuş bencede
    kamera bomba :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hic sorma canim vallahi cok soguk grip olmusum bende :(

      Löschen

Yorumlariniz icin tskler :)