Dienstag, 6. November 2012

Kosmetik alisverisim


Gliss Kurun bu sac bakim serisinin siyahlarida vardi fakat onlari kullandim, aslinda memnun kaldim sayilir ama bu serisindeki ürünlerde icinde hindistanyagi felan varmis.Tam bir aydir kullaniyorum ve baya memnun kaldim.Yani artik siyahlari degilde bunlari kullanacagim.Kullanan varmi aranizda kizlar ????

 Alligin pigmenti malesef pek iyi degil (Fiyat: 3 Euro sanirim).Highlighter´i ben benefitinkisine benzetiyorum yani almaya deger(Fiyat: 2,50 Euro)
Evettttttttttttttttt isteee bunlarda yeni kirpiklerim (Fiyat 3 Euro sanirim) :)) günlük degil tabiki ama öyle güzel ve uygun makyaj düsünmeliyimki harika uymasi gerekiyor :)..................Cokk Yakinda

11 Kommentare:

  1. gülerek kullan canım,

    AntwortenLöschen
  2. allığın rengi çok hoş görünüyor, pigmenti de iyi olsaydı denerdim. Highlighterdan almak lazım. Bu markanın ürünlerini hala deneyemedim highligterla başlayım:)))

    AntwortenLöschen
  3. Sabirszlikla bekliyorum o makyajiii :-)

    AntwortenLöschen
  4. Canım Essence in o serisi daha Türkiye'ye gelmedi sanırım, çok güzelelrmiş allıkta aydınlatıcı da, Denemek lazım.
    Kirpikleri çok merak ettim ben de, bize de göster kullandığında :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. canim kullanir kullanmaz gösteririm kesinlikle :)

      Löschen
  5. O kirpiklerle seni görmek istiyoruummm. Ne eğlenceli ve tatlı bayansın sen valla:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. utandim simdi :))) cok cok tskler canim :)

      Löschen
  6. ayyyy çok merak ettim şimdi şu kirpikleri

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)