Montag, 11. März 2013

Ben geldimmmmmmmmmmm

Kizlar ben geldimm malesefffffffff :(( okadar cok seviyorumki türkiyeyi anlatamam :(( yanimda sevdicegimde olunca, benden mutlusu yok.Ama dügünümüze cok az bir süre düsüncesiyle, avutuyorum kendimi :) Okadar cok paylasilacak haberlerim varki, nereden ve nasil baslasam acaba diye kara kara düsünüyorum.Bütün dügünle,kina vs. ilgili olan islerimizi A´dan Z´ye kadar sükürler olsun hallettik. En ince ve önemsiz detailer bile hazir suan :) Suan sadece merhaba ben geri döndüm haberi ile bitiriyorum postumu. Yorgunlugu üzerimden atar atmaz yine buradayim.


                                 Takipte kalin............


16 Kommentare:

  1. Canım çok güzel geçmesini diliyorum :) darısıda başıma diyorum :))

    AntwortenLöschen
  2. hoşgeldin canımm :) herşeyin hallolmasına çok sevindimm :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hb canim :) evet allahin izniyle hallettik herseyi

      Löschen
  3. hoşgeldin canmm ne güzel herşeynz tamam çok sevindm :)

    AntwortenLöschen
  4. Canımm hoşqeldinnn :)
    Meraktaydıkk canımmm :) Herşeyin hallollmasına çok sevindimmm :)

    AntwortenLöschen
  5. Hoşgeldin :) Yorgunluğunu attıktan sonra mimine bak tatlım ;)

    http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/2013/03/kozmetik-duzenim.html

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hb canim kesinlikle yapacagim canim :) cok tsklerr özlemisim mimleri

      Löschen
  6. Anonym12.3.13

    cok özlettin kendiniiii
    hosgeldinnnnnnnn

    seda <3

    AntwortenLöschen
  7. kolaylıklar diliyorum sana güzel kız hoşçakal

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)