Donnerstag, 11. April 2013

Balayimiz

Bütün dügün-kina hazirliklari listemize göre adim adim hazirlaniyor.Hersey kontrolümüzün altinda :) Balayida  listenin en üst sirasindaydi.Sükür onuda hallettik.Malesef bir cok ciftler balayi rezarvasyonu icin gec kaliyor,karar veremiyor ve hatda iyi bir balayi icin bütceleri yetmiyor.Malesef yaz sezonunda balayi ciftler icin fiyatlar haddinden fazla.Iyi bir otel bulmak bazen zor olabiliyor ama biz bu konuda sansliyiz.Hem bu alanda cok bilgi sahibim hemde bugüne kadar cift olarak cok tatil yapmis olmamiz biraz isimizi kolaylastiriyor.Türkiyeden baska yeri hayal edemiyorum.Cennet gibi ülkemiz dururken baska bir ülkede balayimizi yapmak istemedik. Ve son karari verip bodrumu sectim :) Iki otelde kararsiz kaldik bu yüzden iki otelde rezarvasyon yaptirdik. 

Voyage (torba)     Ultra hersey dahil istedik!!!!
Fiyat: 9.7.2013 - 16.07.2013 ( 7 bucuk milyar)





Isil Club Torba- Ultra hersey dahil!!
Otelin linki
Fiyat: 9.7.2013-16.07.2013  (6 bucuk milyar)

17 Kommentare:

  1. Çok para bence o fiyat. Ben kıbrısın en ünlü ve en güzel otelinde 1 haftalık balayı tatilini 3 bin'e ayarladım

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Her otelin farkida hizmetide kaliteside farklidir.kibris,bodrum veya baska yer farketmez.kibrisda 10 milyarlik otelde var 2milyarlikda ve diger ülkelerdede. Bu fiyatlar genel fiyat ve indirimsiz fiyatlar bizde indirimden yararlanacagiz tabiki.

      Löschen
  2. bu sürecin en keyifli zamanları balayı tatili canım.. gönlünce olsun sevgiler..

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Evet cnm haklisin ins istedigimiz gibi gecer:) amin ins

      Löschen
  3. Zu Teuer ben esimle gecen sene antalyaya gitim Alles drum und dran 2 Bin verdik...
    yinede kendiniz bilirsiniz.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. olabilir bizde gecen sene sidede tatil yapmistik biraz daha uygundu ama beklentilerimiz cok oldugu icin, fiyatda tabiki cikiyor

      Löschen
  4. Çok güzel gözüküyor bayıldım
    güzel anlar yaşamanız dileğiyle...
    sevgiler

    AntwortenLöschen
  5. güzel zamanlar geçirirsiniz umarım canım bi an önce o balayı zamanı gelse düğün telaşını atlatsak oh desek :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tskler canim ahh inss :) atlatalim artik canim :)

      Löschen
  6. Anonym12.4.13

    bence bir otel de o kadar uzun süre kalmak langweilig olabilir:) canınız sıkılır.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tatil balayi günes kum sahil und langweilig???? hahahah :DD

      Löschen
  7. Offf ikiside harika görünüyor bodruma gittim ama yakınız günübirlik gidişti bizimki, oteller hakkında bilgim yok ama ışıl club daha güzel göründü gözüme hamak ve yeşillik alan şahane herşey gönlünüzce olsun:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. evet canim benimde gönlüm ordan yana :D orasi olacak gibi ama iki yerdende sansimiza yer ayirttik :)

      Löschen
  8. dugunun en guzel kismi balayi:) voyage tesisleri hizmet olarak gercekten cok iyi gecen sene voyage sorgun a gitmistik ve memnyn kaldik. Biz de balayinda amara dolce vita ya ( kemer) e gitmistik ve hala gittigim en iyi tesis diyebilirim. bu arada otelpuan.com dan yorumlari incrlersen gercekten cok uardinci oluyor. Simdiden iyi eglenceler . .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Cok tskler..evet canim cok iyi oldugunu bende bircok arkadasdan duydum.Ins kemerdede tatil yapariz aklimda tutacagim.

      Löschen
  9. Biraz daha odeyip Maldivlere falan gitseydiniz ya. Bodruma her zaman gidersiniz. Yarın coluk cocuk olunca bu gunku kadar rahat hareket edemeyeceksiniz. Evli ve çocuklu birinden tavsiye size:) Ne vize ne de yabancı dil problemin vardır. Ben olsam sınırlarımı zorlardım. Ama yine de tercih meselesi tabi. Sevdicegin yanında olduktan sonra her yer cennet. Sevgiler:)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)