Sonntag, 2. Juni 2013

Dügün icin son hazirliklar.....son 33 gün

Herkese Merhaba,

özlemisim buralari. Uzun zamandir vakit ayiramiyordum, malum dügün hazirliklari,ceyiz,ev,temelli dönüs icin hazirliklar ve sonu gelmeyen nedenlerden dolayi :) Bu arada heyecanli günler yasiyoruz cünkü dügüne 33 gün kaldi :) Su dügün hazirliklari ve telasi bitsede, bizde "ohh bee sükür" diyebilsek. Bir seneden beri ugrasiyoruz ve artik o büyük günün gelmesini sabirsizlikla bekliyoruz. Bu bir sene boyunca dugun.com web sitenin sayesinde bütün islerimizi zamaninda sirayla hallettik. Ve tüm evlenme karari alan ciftlerimize tavsiye ediyorum.Inaninki sayfanin hic bir eksigi yok. Bütcenize kadar hesapliyor, zamaninda hatirlatmalar yapiyor, tavsiyelerde bulunuyor vs. Bir sene icinde neler hazirlamisiz ve halletmisiz bir göz atalim....


Ilk önce Dügün Mekanimizi sectik




Sonra davetiyelerimizi sectik


  Gelinligim hazirlandi (en uzun kuyruklu gelin olacagim:)

Fotorafcimiz/ kuaför ve makyaj uzmanimiz hazir




Ayakkabilarimi sectim (Babet,beyaz-pembe gelin ayakkabisi ve gelin converslerim) Bu postda detaileri var (tik tik)






Kina icin bütün hazirliklar bitti (kina hazirliklarin detailerin postlari var) Kina 3  Kina 2 
Kina 1
Kina icin davetiyelerimizi kendi elimle hazirladim

Sekerlerimizi dügün temamiza göre yaptirdik

Salon süsleme organizasyonu bizzat bana ait ve hersey tamamlandi




Balayimiz icin rezervasyon yapildi bodrumda


Ceyizler ve bohcalar hazirlandi (tik tik) tik tik



Ask yuvamiz icin hazirliklar ve alisverisler basladi Tik tik


Inaninki nerden basliyacagimi ve neler paylasacagimi bilemedim.Sanirim herseyin detayini paylasmis olsam, sonu gelmeyen resimlerle dolu bir post olacakti. Uzun zamandir heryerde dügün hazirliklari,dügün sohbetleri vs baya cok haddinden fazla oldugunu düsünüyorum.Bu yüzden bu postdan sonra 2-3 post dügünle ilgili birseyler paylasip,artik bu konu üzerinde blogumda paylasimlar yapmiyacagim. Zaten son bir aydir beri bloguma devam edip etmiyecegimi bile bilmiyorum.Eskisi gibi pek zevk alamiyorum. Bazi bloggerciler cok degisti ne yazikki eskisi gibi paylasimlar yapilmiyor,deger verilmiyor,yorum yapmak icin vakit bile ayirmayanlar var...... varda varr.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)