Donnerstag, 28. November 2013

Mutfakdan sesleniyorum :)

Herkese merhaba

Bu sefer mutfakdan sesleniyorum herkese :) Son zamanlarda mutfakdan cikmaz oldum ama ben bu isi iyi yapiyorummmmm yaaaa :) tütütütü masallah :) 
Gecen hafta yigenimi istemeye geldiler ve bu özel günde aperatifler benden soruldu.Okadar lezetli olmuski hersey neredeyse ciftler unutuldu ve tarifler yazilmaya basladi :))
O gün menüde bizim yöremise (kirsehir) ait yaprak sarmasi hazirladim,yanina annemden zorla aldigim (anneböregi) tarifi ile  börekler yaptim ve icli köfteler,cesitli salatalar,kekler,pastalar,kurabiyeleride unutmadim tabiki. 


Icli köfte
 Böreklerimiz
 Yaprak sarmalari

 Kurabiyeli Muzlu rulo(tarifi bana ait)


 Makarnali salatalarimiz
Zebra Pastamiz ve elmali kurabiyelerim :)

 Veeeee bennn :)

Not: Tarifleri isteyenler olursa memnuniyetle paylasabilirim.

10 Kommentare:

  1. elbette ki tarifleri isteyeceğiz :) özellikle kurabiyeli muzlu rulo tarifini çok merak ettimm :)

    AntwortenLöschen
  2. ellerine sağlık canım, ben içli köfteyle böreğin tarifi merak ediyorum açıkçası:)

    AntwortenLöschen
  3. eline saglik cnm.. ellerin dert görmesin.böregin tarifni isterimmm

    AntwortenLöschen
  4. off müthiş görünüyor elllerine sağlık... seyahat ede ede ev yemeklerini özledim :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/11/scotland-love.html

    AntwortenLöschen
  5. Anonym28.11.13

    Çok güzel olmus ,ellerinize saglik .Hepsinin tarifini yazarsaniz çok memnun olurum .Hepsini denemek isterim tabi ki .
    Hayirli cumalar müberra .

    AntwortenLöschen
  6. Anonym29.11.13

    tarifleri değil ama senın nasıl bukadar guzel zayıfladığını merakettım tebrık edıyorum gercekten cok guzel donusum yasamıssın.

    AntwortenLöschen
  7. Kurabiyeli muzlu rulo tarifesini yazabilirmisin. Tesekkürler

    AntwortenLöschen
  8. Kurabiyeli muzlu rulo tarifesini yazarmisin, Tskler

    AntwortenLöschen
  9. kız yüzün kaşık kadar kalmış yaa
    maşallah çok tebrik ediyorum
    iisteyince oluyor arkadaş
    bu arada eteğini çok sevdimm :)

    AntwortenLöschen
  10. Tatlı arkadaşım uzun zaman oldu sana uğramayalı blogunda dolaştım biraz..kilo vermişsin düğünün olmuş hayatın bir çok yönden değişmiş..güzellikleri yenilikleri görmek hele bir de seni mutlu görmek beni de mutlu etti..
    İçime renk geldi :)
    Mutluluğun daimi ailen huzurlu olsun dilerim.

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)