Donnerstag, 20. Februar 2014

Spor artik hayatimin bir parcasi oldu....

Cünkü spor demek hayat demek, saglik demek,yeniden dogmak demek,mutlu olmak demek, huzur demek....Saymakla bitmez. Su spordan sonraki rahatlama ve ic huzur yokmu??? iste sirf bunun icin bile spor yapabilirim.Yaklasik 3 senedir disziplinli ve düzenli spor yapmaya basladim.Ve her zaman "keske daha erken baslasaydim" diye kendime kiziyorum. Spor sayesinde 7 ay icin 30-33 kilo verdim ve hic bir sarkma kalmadi diyebilirim. Peki zayifladikdan sonra sporu birakmalimi?? Tabiki hayir. Ne zayiflamak icin sirf spor yapmali nede zayifladikdan sonra sporu birakmali. Bu artik bir yasam stili/tarzi olmali ve hayatinizda büyük bir rol oynamali. Ne zamanlari spor yapmali? Bu soruyu herkes kendine sormali ama ben hergün spor yapmakdan mutluluk duyuyorsam, ozaman hergün degisik dallarda spor yapmak isterim. (yürüyüs,yüzme,fitness salonunda,pilates,gymnastik, dans, vs vs) Benim icin kar,kis,yagmur,günes,sicak hava hicccc farketmez her hava sartlar altinda bisikletimide kullanirim sporumuda yaparim :) Sagolsun spor dalinda okumus olan esim bu konuda hem destekliyor hemde yardimci oluyor. Evimizdeki bir odayi spor odasi yaptik ve yavas yavas bütün aletleri alacagiz ve saglikli ve fit aile olmaya devam edecegiz :) 



 Soguk/yagmurlu havada


 Günesli/sicak havada





Suan bingöl askeriyede kaliyoruz ve inaninki burdada askeri-fitness merkezine üye olup sporuma kavustum :)






Sizde durmayin cikin kosun yürüyün ne yaparsaniz yapin farketmez yeterki hareket edin....
















Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)