Freitag, 21. März 2014

Rejimimdeki Püf noktalar vol. 1

Merhaba

suan sonunda 35 kilonun vermis oldugu sevinciyle yasiyorum.Keyfime diyecek yok! Isteyince hic birsey imkansiz olmuyormus bunu bir kez daha anladim ve sahit oldum. Peki ben nasil 35 kilo verdim? Nelere dikkat ettim? Bunlari adim adim sizlerle paylasmak isterim.



Ilk önce Meyvelerden baslamak istiyorum. Hepimizde rejimdeyken ac oldugumuz daha dogrusu midemizin degilde gözümüzün ve beynimizin ac oldugunu biliyoruz. Bu nokta cok önemli!!! Karnimizmi ac? Beynimiz veya gözümüzmü ac? Ilk önce bunu bilmeliyiz. Genellikle tok olsak bile bir aclik hissi oluyor.Buna bünyemizin alisik oldugu "yeme sendromu" diye adlandiriyorum. Peki acken neyapiyoruz? Ya gereksiz yere yemek yiyoruz veya rejimdeyiz diye bol bol meyve tüketiyoruz :) Malesef bu haddinden fazla meyve yememiz kilo asiri derecede kilo aldiriyor. Meyvenin icinde dogal sekerin oldugu bilgisi kacinilmaz bunu hepimiz biliyoruz.Bu yüzden üstüne basa basa söylüyorum "Günde 250 Gramdan fazla meyve tüketmeyin" Bu nekadar oluyor? Bir elma bir muz kadar malesef :) Keske rejimde meyvelerde zararsiz olsa ve doya doya acken yesek degilmi???



Meyveler yüksek lif, su, vitamin, mineraller içerir. Düşük kalorililer. Ancak bu özellikleri sınırsız tüketme özgürlüğü vermiyor. Diyetisyen Banu Kazanç, meyvelerin karbonhidrat içerdiğini belirterek, "Meyvelerde fruktoz denilen meyve şekeri var. Meyve fazla yendiğinde, fazla kalori alınıyor. Bu fazla kalori de kilo olarak yerleşir" diyor.

Kaynak: Meyvenin_fazlasi_kilo_

11 Kommentare:

  1. Hayran kaldim sana!
    Mashallah!

    AntwortenLöschen
  2. harikasin bebegimama yeter artik verme!

    AntwortenLöschen
  3. Tebrik ederim azminize hayran kaldım . darısı bizim başımıza

    AntwortenLöschen
  4. offf süper yaaa gerçekten tebrik ediyorum seni

    AntwortenLöschen
  5. mükemmel.. iradene hayran kaldım. ben de kilo vermeye çalışıyorum umarım başarırım :)

    AntwortenLöschen
  6. Gercekten cok güzel olmussun!! 😍

    AntwortenLöschen
  7. Kilolarin insani nasil degistirdigini göseriyor önce sonra resmin. Ben 2-3 kiloyu vermekte zorlaniyorum helal olsun sana. Güzelmissin daha bi güzel olmussun. Meyvelerden en masumu cilek ve ananasmis, herseyde oldugu gibi fazlasi zarar tabi.

    AntwortenLöschen
  8. Mükemmel görünüyorsun.Ben bir alıp bir veriyorum.Dikis tutturamadim birtürlü.Azminden dolayı tebrikler

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)