Freitag, 22. August 2014

Kizartilmis muz

Biliyorummmmmmmmmm en son otdan böcekden saglikli iceceklerden bahsettim simdi ise tam aksine birsey paylasacagim :) ama tadi harika birsey :)) Almanyada lokantalarda cok yerdim. Gecenlerde aklima yine esti ve misafirlerime degisik bir tatli sunmak istedim. Cok sasirdilar garip garip baktilar ve cesaret edip tadina bakinca resmen doyamadilar :) bilmiyorum ama ben genellikle misafirlerime türk yemeklerini degilde farkli mutfak kültürleri sunuyorum. Esimde ilk zamanlar zorlandi alismaya ama ne yapiyim kardesim 28 sene farkli tatlar tatmis bir insan olarak sirf türk mutfagina odaklanamiyorum :) Kimsede bu durumdan sikayetci degil, tam aksine hergün misafir agirliyorum neredeyse :) ehemm ehmemm demekki lezetli oluyor yemeklerim 


Malzemeler

 
Yumurta
100 g
Un
1 Caykasigi
Kabartmatozu
Paket
Vanilya
yemek kasigi
Pudrasekeri
125 ml
Su
L
ycicekyagi
 
Muz 
1/2 cay kasigi
Tuz

Bütün malzemeleri karistirip yagimiz kizarinca muzlarimizi soyup istedigimiz uzunlukda kizartiyoruz. Kizarttikdan sonra damak tadiniza göre süsleyip sicak sicak servis edebilirsiniz. (pasta süsleri,pudrasekeri,dondurma,soslar ile)



Afiyet olsun

                          
                                            

1 Kommentar:

  1. deniyecegim canim. ellerine saglik aynen bende sürekli her telden calanlardanim :D aklima ne gelirse onu yaparim... calamiyorum ama snippingtool yaptim bile ;D

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)