Montag, 2. März 2015

Noelden kalan kareler

Hamilelik, sağlık ve değişen durumlardan dolayı hep ertelediğim ama bir türlü paylaşamadığım noel postumu sonunda hazırlıyabildim. Heyy allahım biz ilkbahara girerken ben daha hala Noel ile ilgili fikirler paylaşıyorum :) ama olsun bir daha ki Noele fikir vermiş olurum :) 






Efemmm ben eşimi çocuk gibi sevindirip mutlu etmeyi çok seviyorum. İllaki pahalı büyük hediyeler ve sürprizler ile değil. Ufak ama manevi değeri büyük ve kendim emek verdiğim sürprizlerle şımartıyorum. Bu Noelde ufak torbaçıkların içine ufak notlar ve ufak almanya'dan getirdiğim çikolatalarla ve hediyelerle doldurdum. Her gün (1 aralık-24 aralığa kadar) bir torbaçık açıp farklı minik sürprizlerle karsılaştı. O sevindikçe bende mutlu oldum. Buna almanyada 'ADVENTSKALENDER' derler = Noeltakvimi. Her sene farklı fikirlerle Noeltakvimi yapmaya çalışırım.Bakalım bu senede nasıl olacak. 



:)))))))))



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)